Формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал
Завдання виховної роботи:
· Виховання особистості, здатної приймати рішення у ситуації морального вибору і нести відповідальність за них перед собою, суспільством, державою
· Створення умов для саморозвитку особистості
· Формування розуміння здоров’я як особистої та громадянської цінності, мотивації ведення здорового способу життя
· Формування навичок толерантної поведінки, конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій
· Виховання духовно багатої особистості, патріота і громадянина своєї батьківщини
· Створення умов для співтворчості педагогів, учнів, батьків
· Формування навичок проектування свого життя
· Підготовка до суспільно-громадської та фахової соціалізації учнів
· Забезпечення науково-методичного супроводу виховної системи
· Гармонізація взаємин у системі «Школа – родина»
Напрямки виховної роботи:
· Створення сприятливого середовища для особистісного зростання учнів, захисту їх прав
· Поєднання всіх видів діяльності учнів і педагогів з метою створення оптимальних умов для співробітництва, співтворчості, спів діяльності
· Забезпечення умов життєдіяльності учнів щодо збереження та розвитку їх духовного, фізичного, психічного та соціального здоров’я, формування здорового способу життя
· Формування громадянської компетентності, розвиток соціальної активності підлітків на засадах удосконалення учнівського самоврядування, співпраці та спів діяльності їх із громадськими організаціями
· Вдосконалення діяльності учнівської організації «Лідер» щодо забезпечення інтересів, потреб, запитів дітей та молоді, розвитку їх талантів, здібностей, формування їх культурної, соціальної, інформаційно-комунікативної компетентностей
· Розвиток у школярів рис толерантної особистості, яка спроможна жити й орієнтуватися в динамічному сучасному світі
· Упровадження інноваційних методик, форм прийомів виховання щодо розвитку виховної системи школи
Коментарi