ГЕОГРАФІЯ, ПРИРОДОЗНАВСТВО | | |
Клас | Вчитель | Домашні завдання |
5-А | Рекеда Т.І. | §§ 35; 36; 37; 38 |
5-Б | Рекеда Т.І. | §§ 35; 36; 37; 38 |
5-В | Грищенко О.І. | §§ 29; 30 ст. 128 |
6-А | Рекеда Т.І. | §§ 36; 37; 38; 39; Вивчити кліматичні пояси Землі |
6-Б | Грищенко О.І. | §§ 29; 30 ст. 115 |
7-А | Рекеда Т.І. | §§ 33; 34; 35; 36; Оформити фізичну карту і карту природних зон Північної Америки. |
7-Б | Рекеда Т.І. | §§ 33; 34; 35; 36; Оформити фізичну карту і карту природних зон Північної Америки. |
8-А | Рекеда Т.І. | §§ 23; 24; 25; 26; Нанести на контурну карту гідрографічну сітку України |
8-Б | Грищенко О.І. | §§ 23 - 27; Ст. 133 - перевірте свої досягнення. Завдання 17 (табл. У зошит); Практ. № 7 ст. 121, 126, 129. |
9-А | Рекеда Т.І. | §§ 16; 17; 18; 19 Нанести на контурну карту родовища паливних ресурсів світу та України. |
9-Б | Грищенко О.І. | §§ 27 – 29. |
10-А | Рекеда Т.І. | §§ 32; 33. |
10-Б | Рекеда Т.І. | §§ 32; 33. |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА | | |
5-А | Одарченко К.І. | Льюїс Керрол «Аліса в Країні Чудес» (с. 198-220); прочитати. Відповісти на питання с. 220. Скласти план. |
5-Б | Одарченко К.І. | Льюїс Керрол «Аліса в Країні Чудес» (с. 198-220); прочитати. Скласти план. Відповісти на питання ст. 220. + Підготуватися до контрольної роботи («Полліанна», «Пригоди Тома Сойєра»). |
5-В | Одарченко К.І. | Льюїс Керрол «Аліса в Країні Чудес» (с. 198-220); прочитати. Скласти план. Відповісти на питання ст. 220. + Підготуватися до контрольної роботи («Полліанна», «Пригоди Тома Сойєра»). |
6-А | Одарченко К.І. | В.Короленко «Сліпий музикант» (ст. 154 – 170) Життєвий і творчий шлях В.Короленка (конспект), відповіді на питання ст. 170 (усно). |
6-Б | Одарченко К.І. | В.Короленко «Сліпий музикант» (ст. 154 – 170) Життєвий і творчий шлях В.Короленка (конспект), відповіді на питання ст. 170 (усно). |
7-А | Одарченко К.І. | Едгар Аллан По «Золотий жук» (ст. 190 – 202) прочитати. Вивчити напам’ять поезію (варіанти: 1. «Моя любов» - Р.Бернс. 2. К.Симонов «Чекай мене…» 3. О.Пушкін «К***»). |
7-Б | Одарченко К.І. | Едгар Аллан По «Золотий жук» (ст. 190 – 202) прочитати. Вивчити напам’ять поезію (варіанти: 4. «Моя любов» - Р.Бернс. 5. К.Симонов «Чекай мене…» 6. О.Пушкін «К***»). |
8-А | Мигрин Т.Ф. | «Пісня про Роланда», ст. 158 – 165; прочитати. Стаття підручника «Світоч флорентійської слави», ст. 166 – 170 (конспект). Сонет 11 – напам’ять. |
8-Б | Мигрин Т.Ф. | «Пісня про Роланда», ст. 158 – 165; прочитати. Стаття підручника «Світоч флорентійської слави», ст. 166 – 170 (конспект). Сонет 11 – напам’ять. |
9-А | Одарченко К.І. | Генрік Ібсен «Ляльковий дім» - ст. 233 – 252) Життєвий і творчий шлях письменника (конспект) Драма «Ляльковий дім»! (прочитати повністю). |
9-А | Одарченко К.І. | Генрік Ібсен «Ляльковий дім» - ст. 233 – 252) Життєвий і творчий шлях письменника (конспект) Драма «Ляльковий дім»! (прочитати повністю). |
10-А | Мигрин Т.Ф. | А.Чехов «Іонич», «Дама з собачкою» (прочитати) Життєвий і творчий шлях М.Некрасова (конспект). Шарль Бодлер «Альбатрос» ( напам’ять) |
10-Б | Мигрин Т.Ф. | А.Чехов «Іонич», «Дама з собачкою» (прочитати) Життєвий і творчий шлях М.Некрасова (конспект). Шарль Бодлер «Альбатрос» ( напам’ять) |
11 | Мигрин Т.Ф. | Ернест Хемінгуей. Життєвий і творчий шлях письменника (конспект) Повість «Старий і море» (прочитати). |
БІОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЯ | | |
6- А, Б | Дубас Л.В. | Повтор. Будова квітки. § 39 Типи суцвіть. § 34 Вивч. Запилення у рослин. § 35. Запліднення рослин. § 36. Проростання насіння. § 37. |
7-А, Б | Дубас Л.В. | Повт. Скелет тварин. § 39. Рух тварин - § 40. Способи захисту і органи чуття. § § 41; 42. Вивч. Керівні системи організму. § 43. Нервова система хордових. § 44. |
8-А, Б | Дубас Л.В. | Повтор. Тема «Виділення» Підготовка до заліку. § § 24 – 27. |
9-А | Дубас Л.В. | Повтор. Мітоз. Мейоз. § § 28 – 29. Вивч. Будова статевих клітин. Запліднення. § 30. Онтогенез. Періоди онтогенезу. § § 31; 32. |
9-Б | Дубас Л.В. | Повтор. Мітоз. Мейоз. § § 28 – 29. Вивч. Будова статевих клітин. Запліднення. § 30. Онтогенез. Періоди онтогенезу. § § 31; 32. |
10-А,Б | Дубас Л.В. | Повтор. Генетичний код. §23. Вивч. Одномембранні органели. § 24. |
11 | Дубас Л.В. | Повт. § § 24 – 26. Вивч. Біоритми. § 27. |
11 | Екологія Дубас Л.В. | Повт. § § 1 – 8 (підготовка до заліку). Виконати практичну роботу Ст. 31 за § § 6; 8 |
ФІЗИКА | | |
7-А | Башинський Л.Ф. | § 20. Вправа 20 №№ 1 – 2 - усно; №№ 3 – 5 - письмово. § 21. Вправа 21 №№ 1 – 2 - усно; №№ 3 – 4 - письмово |
7-Б | Башинський Л.Ф. | § 20. Вправа 20 №№ 1 – 2 - усно; №№ 3 – 5 - письмово. § 21. Вправа 21 №№ 1 – 2 - усно; №№ 3 – 4 - письмово |
8-А | Башинський Л.Ф. | § 24 - Вправа 24 №№ 1 – 4 - усно § 25 - Вправа 25 №№ 1 – 3 - усно § 26 - Вправа 26 №№ 1 – 2 - письмово |
8-Б | Башинський Л.Ф. | § 24 - Вправа 24 №№ 1 – 4 - усно § 25 - Вправа 25 №№ 1 – 3 - усно § 26 - Вправа 26 №№ 1 – 2 - письмово |
9-А | Поплавська Н.А. | § 28 - Вправа 28 №№ 1 – 10 . § 29 - п. 4 (ст. 195) розібрати і записати в зошит. Реферати: с. 260 - №№ 2; 6; 8; 9. |
9-Б | Поплавська Н.А. | § 28 - Вправа 28 №№ 1 – 10 . § 29 - п. 4 (ст. 195) розібрати і записати в зошит. Реферати: с. 260 - №№ 2; 6; 8; 9. |
10-А | Фесич М.Ю. | § 38. Прочитати, зробити конспект, правила, формули. Впр. 33 (1.2). § 39.; мал. 39.4 накреслити, с. 198 задача 1 записати в зошит; § 40. Впр. 35 (1.2). § 41. Впр. 36 (1). |
10-Б | Фесич М.Ю, | § § 40, 41, 42 . Прочитати. Конспект. С. 205 № 270 - розв’язати задачу. § § 43, 44. Прочитати. Конспект. С. 205 №№ 275; 276; 277; 278; 280. Розв’язати задачі. |
11 | Фесич М.Ю, | Підручник. Фізика 11 клас. Академічнимй рівень. Т.Засєніна. § § 59; 60; 61; 62; 56. Прочитати. Накреслити мал. 236; 246; 247; 250; 251; 253; 228; 229. Розв’язати задачі. Впр. 28 (3); Впр. 29 (2, 5,6). |
НІМЕЦЬКА МОВА |
5-А | Неділько К.І. Федоренко Л.А. | Урок 36 впр. 3 (п - переписати і усно перекласти) Урок 36, 37 (записати і вивчити слова) |
Урок 40 впр. 5 (п), вивчити слова, записати в словник. Урок 41 впр. 2 (п), вивчити слова, записати в словник. Урок 42 впр. 4 (п), записати і вивчити слова. |
5-Б | Неділько К.І. | Урок 36 впр. 3 (п - переписати і усно перекласти) Урок 36, 37 (записати і вивчити слова) |
| Федоренко Л.А. | Урок 40 впр. 5 (п), вивчити слова, записати в словник. Урок 41 впр. 2 (п), вивчити слова, записати в словник. Урок 42 впр. 4 (п), записати і вивчити слова. |
5-В | Неділько К.І. | Урок 36 впр. 3 (п - переписати і усно перекласти) Урок 36, 37 (записати і вивчити слова) |
| Федоренко Л.А. | Урок 40 впр. 5 (п), вивчити слова, записати в словник. Урок 41 впр. 2 (п), вивчити слова, записати в словник. Урок 42 впр. 4 (п), записати і вивчити слова. |
6-А | Неділько К.І. | Ст. 96 впр. 2(п). – написати відмінювання дієслова «mogen», вивчити слова і записати в словник. Ст. 98 впр. 3(п), вивчити слова і записати в словник. Ст. 100 впр. 2(п), вивчити слова і записати в словник. Ст. 102 впр. 1(п), 4(п), - вивчити слова і записати в словник. |
6-Б | Неділько К.І. | Ст. 96 впр. 2(п). – написати відмінювання дієслова «mogen», вивчити слова і записати в словник. Ст. 98 впр. 3(п), вивчити слова і записати в словник. Ст. 100 впр. 2(п), вивчити слова і записати в словник. Ст. 102 впр. 1(п), 4(п), - вивчити слова і записати в словник. |
7-А | Неділько К.І. Федоренко Л.А. | Ст. 115 впр. 3(п), вивчити слова Ст. 118 впр. 5)п), вивчити слова Ст. 121 впр. 2(п); ст. 119, 121 (вивчити слова і записати) Ст. 123 правило, ст. 124 впр. 3(п), вивчити слова |
7-Б | Неділько К.І. Федоренко Л.А. | Ст. 115 впр. 3(п), вивчити слова Ст. 118 впр. 5)п), вивчити слова Ст. 121 впр. 2(п); ст. 119, 121 (вивчити слова і записати) Ст. 123 правило, ст. 124 впр. 3(п), вивчити слова |
8-А | Неділько К.І. | Ст. 89 впр. 3(п), вивчити слова; правило ст. 183 (підрядні з’ясув. Речення зі сполучником «dass». Ст. 106 впр. 3 (п), вивчити слова Ст. 110 впр. 3 (п), вивчити слова. |
8-Б | Неділько К.І. | Ст. 89 впр. 3(п), вивчити слова; правило ст. 183 (підрядні з’ясув. Речення зі сполучником «dass». Ст. 106 впр. 3 (п), вивчити слова Ст. 110 впр. 3 (п), вивчити слова. |
9-А | Неділько К.І. | Ст. 95 впр. 3 (усно), впр. 6 (п) . ст. 96; слова (в). Ст. 98 впр. 3(а,б) - письмово, слова (в). Ст. 101 впр. 4 (усно), впр. 5(п), слова (в). Ст. 103 впр. 3 (усно і письмово) |
9-Б | Неділько К.І. | Ст. 95 впр. 3 (усно), впр. 6 (п) . ст. 96; слова (в). Ст. 98 впр. 3(а,б) - письмово, слова (в). Ст. 101 впр. 4 (усно), впр. 5(п), слова (в). Ст. 103 впр. 3 (усно і письмово) |
ЕКОНОМІКА |
10-А | Рекеда Т.І. | Виробничі ресурси: земля, праця, капітал, підприємництво та інформація, їх характеристика. |
10-Б | Рекеда Т.І. | Виробничі ресурси: земля, праця, капітал, підприємництво та інформація, їх характеристика. |
11 | Рекеда Т.І. | § § 19; 20. Складання бізнес-плану. |
ПРАВОЗНАВСТВО. ЛЮДИНА І СВІТ. |
9-А | Лєбєдєва О.С. «Право» | § 20 завд. 6, ст. 137; завд. Ст. 138 § 21 завд. ст. 146. |
9-Б | Лєбєдєва О.С. «Право» | § 20 завд. 6, ст. 137; завд. Ст. 138 § 21 завд. ст. 146. |
10-А | Лєбєдєва О.С. «Право» | § 18 завд. 3. § 20 завд. 11, 12. |
10-Б | Лєбєдєва О.С. «Право» | § 18 завд. 3. § 20 завд. 11, 12. |
11 | Лєбєдєва О.С. «Людина і світ» | Тема ІV. Конфлікти. Творче завдання ст. 49. Тема V. Соціум. |
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ |
6-А | Грищенко О.М. | § § 33 – 35 Виконати завдання в контурних картах. |
6-Б | Грищенко О.М. | § § 33 – 35 Виконати завдання в контурних картах. |
7-А | Лєбєдєва О.С. | § 16. Тестові завдання ст. 190-192. § 17 завд. 1, 3, 5, 7. |
7-Б | Лєбєдєва О.С. | § 16. Тестові завдання ст. 190-192. § 17 завд. 1, 3, 5, 7. |
8-А | Лєбєдєва О.С. | § 20 завд. 10, 12 - ст. 167. |
8-Б | Лєбєдєва О.С. | § 18 завд. 8 - ст. 144. Тест - завд. Ст. 137. |
9-А | Лєбєдєва О.С. | § 19 завд. На ст. 153. § 20 завд. 10, ст. 160. |
9-Б | Лєбєдєва О.С. | § 19 завд. На ст. 153. § 20 завд. 10, ст. 160. |
10-А | Лєбєдєва О.С. | § § 20; 21. |
10-Б | Лдєбєдєва О.С. | § § 24; 25. |
11 | Грищенко О.М. | § § 12 - 14. Виконати таблицю на стор. 93. |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ |
5-А | Грищенко О.М. | § § 14 - 16. Виконати презентацію: - про Петра Конашевича- Сагайдачного - Богдана Хмельницького - Харківський університет. |
5-Б | Грищенко О.М. | § § 14 - 16. Виконати презентацію: - про Петра Конашевича- Сагайдачного - Богдана Хмельницького - Харківський університет. |
5-В | Грищенко О.М. | § § 14 - 16. Виконати презентацію: - про Петра Конашевича- Сагайдачного - Богдана Хмельницького - Харківський університет. |
6-А | | |
6-Б | | |
7-А | Лєбєдєва О.С. | § 18. Заповнити таблицю «Монгольська навала та золотоординське ярмо на українських землях». Ст. 133. § 20 п. 1 завд. 2. |
7-Б | Лєбєдєва О.С. | § 17 - 18. Скласти таблицю «Монгольська навала». Завд. 4 ст. 162. |
8-А | Лєбєдєва О.С. | §§ 26; 27. Скласти історичний портрет І.Мазепи. Повторити § § 22 – 25. |
8-Б | Лєбєдєва О.С. | § 21. Тестові завдання ст. 150 – 152. § 22 п. 1, 2. |
9-А | Лєбєдєва О.С. | § 27 завд. 3, 4, 5 ст. 231. |
9-Б | Лєбєдєва О.С. | § 27 завд. 3, 4 § 28 завд. 2. |
10-А | Лєбєдєва О.С. | §§ 19, 20, 22. Тестові завдання в кінця кожного параграфа. |
10-Б | Лєбєдєва О.С. | §§ 20, 21. |
11 | Грищенко О.М. | §§ 20 - 21. Скласти таблицю по темі «Культура в середині 1960-х – у першій половині 1980-х років». |
УКРАЇНСЬКА МОВА |
5-А, 5-Б | Бубон Р.І. Богата О.М. | 1. Ст. 245, написати твір-роздум , скориставшись таблицею на ст. 295, на тему: «Чому потрібно берегти природу». 2. § 9, впрва 74 (завд. І, ІІ, ІІІ).. 3. § 9, вправа 78 (завд. І, ІІ). 4. § 10, вправа 84, вправа 86 (завд. ІІ – усно переказувати текст). |
| | |
5-В | Бубон Р.І. | 1. § 9 . Вправа 74 (завд. І, ІІ, ІІІ). 2. §§ 10, 11. Вправа 89 (завд. І. ІІ). 3. § 12. Вправа 97 (завд. І.ІІ). 4. § 13. Вправа 102 (завд. І). |
6-А | Бубон Р.І. Богата О.М. | 1. § 45 (опрацювати матеріал), впр. 381. 2. § 46, вправа 387, 391 (завд. І, ІІ). 3. § 47 (вивчити правила), впр. 397 (завд. І. ІІ). |
6-Б | Богата О.М. | 4. § 47, впр. 398 (написати опис в художньому стилі на тему «Вітер з гаєм розмовляє). |
7-А | Бубон Р.І. Одарич Л.Є. | §§ 32, 33, 34, 35, 36. Вправи 340 (І, ІІ завд.); 351, 353; 360; 371. |
7-Б | Бубон Р.І. Одарич Л.Є. | §§ 32, 33, 34, 35, 36. Вправи 340 (І, ІІ завд.); 351, 353; 360; 371. |
8-А | Бубон Р.І. | Твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі власних спостережнь у художньому стилі. §§ 23 – 26. Вправи 254 (І завд.); 257 (завд. І, ІІ, ІІІ); Впр. 271 (І. ІІ завд.) |
8-Б | Бубон Р.І. | Твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі власних спостережнь у художньому стилі. §§ 23 – 26. Вправи 254 (І завд.); 257 (завд. І, ІІ, ІІІ); Впр. 271 (І. ІІ завд.) |
9-А, 9-Б | Одарич Л.Є. Богата О.М. | § 26, вправа 314; 322 § 27, вправа 332; 345; § 28, вправа 350; тестові завдання (ст. 161-162). Написати твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (Орієнтовні теми: - «Своє, рідне – своєрідне», - Як відшукати свій шлях у житті» - «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії»). з використанням безсполучникових складних речень. |
| | |
10-А | Одарич Л.Є. | § 14, вправа 250 (визначити тропи) § 15, вправа 263; 270. § 16, вправа 277. § 17, вправа 289, 290. |
10-Б | Одарич Л.Є. | § 40 - § 43 (повтор.); виконати тестові завдання (ст. 240 -241). § 44. Скласти діалог «Словники в моєму житті». § 45. Вправа 560. § 46, вправи 575, 578. § 47, вправа 588, 589. § 48, вправа 604, 606 |
11 | Одарич Л.Є. | § 13, вправа 197, вправа 199 (усно). § 14, вправа 202, вправа 208. § 14, вправа 204; § 36, вправа 388 (записати звертання в кличній формі). Підготовка до ЗНО (виконувати завдання в тестовій формі за посібником О.Авраменка «Українська мова та література. Довідник. Завдання в тестовій формі: І ч. (ст. 213 – 249). |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА |
5-А | Богата О.М. | 1. Олександр Олесь. Виразно читати драму-казку «Микита Кожум’яка» 2. Ст. 193-194 (відповідати на запитання; завд. 11, 12 – письмово у зошит). |
5-Б | Богата О.М. | 3. Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі» - читати, характеризувати образи твору. |
5-В | Бубон Р.І. | 1. Ст. 193 – 194 (відповідати на запитання) (завд. 11, 12 – письмово у зошитах). 2. Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі» - знати зміст твору. |
6-А | Богата О.М. | 1. В.Нестайко «Тореадори з Васюківки» (читати, ст. 122-156). 2. Ст. 134 – 135 (відповідати на запитання, виписати з тексту фразеологізми, стисло переказувати розділ перший). |
6-Б | Богата О.М. | 3. Ст. 141 - 142, написати роздум на тему «Чим вимірювати дружбу, посилаючись на приклади з твору і власного життя». 4. Ст. 155, відповідати на запитання, самостійно опрацювати статтю «Комічне. Засоби творення комічного». Дібрати приклади з тексту до засобів комічного. |
7-А | Бубон Р.І. | Ліна Костенко (біографія – запис у зошит.) Читати поезії: «Крила» - напам’ять. Василь Симоненко (біографія – запис у зошиті) Читати поезії: «Ти знаєш, що ти - людина» - напам’ять. |
7-Б | Бубон Р.І. | Ліна Костенко (біографія – запис у зошит.) Читати поезії: «Крила» - напам’ять. Василь Симоненко (біографія – запис у зошиті) Читати поезії: «Ти знаєш, що ти - людина» - напам’ять. |
8-А | Бубон Р.І. | 1. М.Коцюбинський (Біолографія-конспект) «Дорогою ціною» (характеристика образів Соломії, Остапа). 2. О.Довженко. «Ніч перед боєм» (знати зміст). |
8-Б | Бубон Р.І. | 1. М.Коцюбинський (Біолографія-конспект) «Дорогою ціною» (характеристика образів Соломії, Остапа). 2. О.Довженко. «Ніч перед боєм» (знати зміст). |
9-А | Одарич Л.Є. | Законспектувати матеріал про ранню творчість Т.Г.Шевченка; твори на історичну тематику (ст. 198-201); записати визначення терміна «послання» Виписати з ліричного вступу до балади «Причинна» приклади художніх засобів; «До Основ’яненка» (ідейно-художній аналіз); Прочитати поему Т.Шевченка «Сон» - законспектувати літературно-критичний матеріал. (с. 203 – 208). |
9-Б | Одарич Л.Є. | Виконати завдання (ст. 208-209); скласти план поеми «Сон». Вивчити уривок із поеми «Сон» напам’ять (не менше 40 рядків). Прочитати поему Т.Шевченка «Сон» - законспектувати літературно-критичний матеріал. (с. 203 – 208). |
10-А | Одарич Л.Є. | О.Кобилянська «Земля» (зміст), опрацювати літературно-критичний матеріал (ст. 211-218, записати проблеми, порушені в повісті «Земля». Ст. 218-225 (опрацювати літературно-критичний матеріал); виписати цитати для характеристики образів; порівняльна характеристика образів – персонажів повісті «Земля». Біографія В.Стефаника (законспектувати ст. 226 – 240); зміст, проблематика, смислове наповнення образу хреста новели «Камінний хрест». |
10-Б | Одарич Л.Є. | Тематика, проблематика, жанрова своєрідність повістей О.Кобилянської «Людина», «Царівна» (ст. 248-251 – конспект). «В неділю рано зілля копала…», зміст, скласти літературний паспорт твору. «Земля» О.Кобилянської; зміст твору, записати проблеми, порушені в повісті; ст. 231 – 237 (законспектувати). Опрацювати матеріал (ст. 237 – 242); порівняльна характеристика братів Михайла і Сави з повісті «Земля» - дібрати цитати до характеристики образів-персонажів Михайла, Сави, Анни, Рахіри. Опрацювати літературно-критичний матеріал (ст. 253 – 265);. Новела В.Стефаника «Новина» (зміст, ідейно-художній аналіз, символіка образів). |
11 | Одарич Л.Є. | Ст. 226-234 (конспект), аналіз поезій В.Симоненка «Задивлюсь у твої зіниці…»; «Я…», одну поезію вивчити напам’ять (на вибір). Ст. 234-239 (конспект), пісенна творчість Д.Павличка; вивчити напам’ять «Два кольори». Ст. 239-243; розкрити значення образів-символів у «Баладі про соняшник» І.Драча. Ст. 243 – 248; дослідити художні засоби поезії М.Вінграновського; «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…» - вивчити напам’ять. Підготуватися до ЗНО; виконати за посібником О.Авраменка тестові завдання (ст. 546-551; 514 – 519; 519 – 530). |
|
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Коментарi